Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

25 decembrie 2009

Craciun 2009 fericit!!

2 bucurii mi-au incalzit sufletul azi!
Prima a fost bucuria copiilor, a regasirii sub brad a cadourilor, dar privita cu ochii fiicei mele, cu inocenta varstei, cu nerabdarea si optimismul pur....n-ar avea rost Craciunul fara copii, prin trairea lor parca ma reincarc pentru inca un an, anul ce va urma...2010!!
















Ajunul Craciunului:
Poate vine Mos Cracciun! Il astept cu nerabdare, cu emotie, spuse A mare! Normal, caci A mica e prea mica sa inteleaga ca e rost de rasfat!
Am reusit sa adorm pe la 2,30 noaptea, caci cu greu am convins-o sa adoarma, caci il tot astepta pe Mos'...eu ma panicasem deja caci nu impachetasem cadourile. Eram singura acasa, macar de era tati cu noi sa fi tinut fata ocupata.
Muuult asteptata dimineata de Craciun:
Bucurie maxima, cadouri sub brad, cele mai multe pentru A mare( cam 4 cutii). La nasa a primit o rochita de ocazie pe care imediat a imbracat-o, s-a invartit muult, a uzat-o deja! Super incantata! Cred si eu, caci Mos' a lasat cadouri si la bradutii altora( fini, nasi, bunici, vecini, prieteni). Ehee, ce vremuri!

Dupa atata rasfat, a vazut o filmare cu predare de cado' direct de la Mos' si ...oftica maare: De ce n-a venit si la mine Mosu'!!??? M-am suparat pe el, zise A mare!

A mica, a fost chinuita azi, a sarit din program, cred ca o chinuie durerea gingiilor....hm, se pregateste de o schimbare! Fiind bolnava saptamana trecuta nu prea a mancat toata portia(biberonul), puneam pe seama racelii, dar cred ca si gingiile inflamate isi spun cuvantul. Asaa ca, A mica, nu prea a avut chef de vizite, de sarbatoare... la anul va fi altceva!

Al doilea motiv a fost regasirea unor ganduri offline pe mess, de la un om tare drag, o emblema a ambitiei, sperantei si increderii intr-o viata incercata - care mi-a transmis intai de toate Sa traiesc cu numele, cu fostul nume de familie dar si cu prenumele( m-a cunoscut cand ma numeam Cristina Craciun si nu uita asta chiar daca este la mii de km distanta), apoi a urmat Sinceritate si la final Craciun Fericit!

Sa fie un Craciun Fericit!!! Si vreau sa caut fericirea, sa pun in balanta viata in acest moment, sa cern totul si sa ramana: sanatatea si linistea, atat!

Oboseala mea atarna greu, se reflecta in multe actiuni, dar eu nu ma las....am zis ca ma limitez cu pregatirile de Craciun, dar tot in jurul orei 2 noaptea am reusit sa adorm. Astept sa treaca febra sarbatorilor de iarna si sa intru in linie dreapta cu programul meu zilnic!

Anul trecut, in prima zi a Craciunului l-am anuntat pe sotul meu ca va fi tatic a doua oara, ca am facut testul de sarcina si aparuse si a doua liniuta.....Acum "liniuta" are 4 luni si este o scumpete...eu nu regret nimic; chiar daca nu e usor, uitarea ma face sa pot merge mai departe!

Eu si cei dragi mie, inclusiv "liniuta" ce o purtam in marsupiu si care s-a aratat in preajma Craciunului trecut!














Craciunul prezent ne-a gasit asa:













si asa:













Stiu, nu se vede atmosfera de sarbatoare, dar pozele arata ca acum suntem 4, ca uneori ne organizam "pe echipe"...e altceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu