Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

11 martie 2011

E primavara






1 si 8 Martie
Sunt minunati copii si ale lor surprize....
Bucurandu-ma zilele trecute de ideile fetelor, mi-am amintit primul 8 Martie de cand sunt mama: bucuria ca a spus primul cuvant, doar ca acela a fost Tata. Ca rasplata, A mica spune intr-una numai Mama, pe Tata nu reuseste( sau nu vrea) sa-l spuna deloc.
Nu ma gandeam atunci ce frumos e sa-ti vina copilul-scolar cu o felicitare facuta/scrisa de el, cu un zambet larg sa spuna Te iubesc mami!!

Nici cea mica nu s-a lasat mai prejos...
Doarme cu mine, adica eu cu ea( de cand am dezvatat-o de suptul degetului) si modul ei de a a dormi este haotic, pozitii ciudate....
Totusi, in seara de 8 Martie vroia sa isi bage nasucul intre fata mea si perna, se cuibarea sub obrazul meu, si pentru prima data m-a luat de gat si m-a strans, apoi a adormit in pozitia aceea incomoda, dar nimic n-a mai contat in acele clipe.

Asa ca, primavara poate sa vina! De la mine are un vot, eu mi-am primit " vestitorii" deja!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu