Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

31 ianuarie 2010

Iar cod galben!!!???

Daca-s fi fost copil tareee m-as fi bucurat de atata zapada, dar acum parca nu mai vreau, mai ales ca la noi e viscol mai mult!

La primul episod de zapada de anul acesta, m-am luptat la propriu cu zapada, se crease o "duna", un namete in spatele masinii, si pentru ca eu ma deplasez cu acel auto am pus mana pe lopata si mi-am scos utilajul din namete. Sa fi fost vreo 2 metri cubi de nea( sa zic asa, ca pare mai usoara, dar la lopata era cam grea).
Azi ma bucuram ca se topea ici-colo, stiam ca va ninge, dar poate nu la fel de muult ca data trecuta, plizzz!! Se aude acolo la dispeceratul de zapada, viscol si temperaturi scazute??!! :))

A mare de abia asteapta sa o traga cineva( cine oare??) cu sania....Hai sa vad partea plina....fac efort, ma mentin! :)

Un comentariu:

  1. A trecut respectivul cod, dar se pare ca iarna e puternica, iarasi, si iarasi... tocmai suntem dupa o ninsoare zdravana si deja se anunta cod de polei, ploi sau cine stie cum va fi....
    Toate vocile din jurul meu spun ca s-au saturat de atata iarna!
    Nu mai e mult pana la martisor!!

    RăspundețiȘtergere