Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

31 ianuarie 2010

Trece timpul si simt ca-mi scapa printre degete

E sfarsit de ianuarie, parca regret ca se termina inca o luna din viata noastra, dar ma si bucur totodata...incerc sa vad partea buna a vietii, sa gust cat mai mult din clipele copiilor, dar e greu, nu pot sa le cuprind pe toate!

Nu stiu cand trec zilele, saptamanile...iar sfarsitul de saptamana e uneori haotic: A mica se trezeste la 7 si un pic dimineatza, stau cu ea pana se trezeste si restul familiei. Apoi bb pica de somn, o pun in patut si se intoarce cu fata la perete si sforaie cateva ore...stie ca trebuie sa ma ocup si de restul casei...si uite asa, vine si ora pranzului, iar ii servesc pe rand....
Pe A mare nu o mai culc la pranz, e mare doar...si facem diverse chestii impreuna; are o placere sa se decoreze cu multe fulare( la talie, cap, gat) si defileaza de parca e o zuza andaluza(ca sa rimeze) pe muzica de cele mai multe ori.

Azi a fost o zi de retraire....tati a scos la iveala casete video vechi, de 10-15 ani, cu filmari diverse...ce sentiment! M-am revazut la 18-20 de ani, cum eram....parca necolorati, haine sumbre, gri, maron, freze seci... la fel de triste ca si acum. Cand ma gandesc cum eram atunci imi inchipuiam ca mai veseli, lipsiti de griji, dar probabil imaginile ascund un pic emotiile filmarii. Nu eram obisnuiti cu camerele video, ne fastaceam, nu stiam cum sa reactionam...nu ca acum as fi, dar probabil sunt mai naturala decat pe vremuri.
Am revazut oameni dragi, unii nu mai exista printre noi....offf!
Ah, de-as avea acum kilogramele de atunci...dar poate pana la vara o sa ma laud cu scaderea continua!

Saptamana ce vine au copii vacanta, deci voi fi in echipa completa 24/24h, sper sa rezist!

A mica, si nu cea din urma, doarme acum, o astept la o baita, papica si o invit again la somn!

Pun si poze din cursul lunii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu