Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

20 februarie 2010

Franturi

A mica papa supa, adica piure de legume la pranz, iar dimi mar ras si uneori suc de mar+morcov. In activitatea ei nu-si mareste ritmul ci doar tonalitatea....cuminte, cuminte, pana la senzatia de foame, caci baga un ragnet, ca doar e leoaica... A inceput sa apuce cu ambele maini...este asa frumos cum intinde ambele manute cand ma vede( mai ales cu biberonul, caci il recunoste). Regret c an-am prea facut poze in perioada asta(luna febr), dar aseara tati a vrut sa recuperam si am filmat-o la baita, cum plesneste apa si rade cu glas, prinde ratusca si o baga in gura...iar la final tine degetel in gurita, caci iar a lovit-o foamea!!!

A mare...domnisoara! Diseara vine o prietena la ea...revin cu impresii!

Edit:
Parca a fost in transa, doar musafirul a contat, initiau tot felul de activitati...casa a aratat ca dupa razboi! Nimik grav, spun eu, le-am lasat sa faca ce doresc ele, sa se bucure de perioada asta...
Soseste cealalta mamica, si cand vede dezmatul le spune sa faca ordine, invocand un motiv....ele pregatesc camera de joaca pe tema "clubul": jaluzele inchise, veiozele aprinse, ba chiar si un blitz de la camera video pus strategic sa bata ca un reflector pe perete...
Cam asa se distreaza fetele la 6 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu