Mami

Fotografia mea
Oakville, Ontario, Canada
nascuta in mijlocul verii, am pastrat traditia, si am nascut doi pui tot vara. Acum imi apar cuibul, imi hranesc puii si ii invat sa zboare. De ce "Piata vietii"??? E locul in care dai si primesti, in care analizezi incotro sa o iei, cu ce sa te incarci, ce decizi sa cumperi ca sa aduci acasa.....un loc imaginar in care sufletele interactioneaza. Nu se folosesc bani, ci trairi, sentimente, calcule rationale sau reactii spontane!

18 martie 2010

De sezon

Pai de sezon ar fi: vremea imprevizibila si virusii!
Despre vreme...fiecare la casa lui simte si trece prin raze de soare, apoi ninsoare, iar apare soarele....si tot asa, parca se lupta Iarna cu Primavara, care din ele sa faca de serviciu! :)

Mandrele mele, ambele racite. A mare, mirare!!! A facut febra, deci, mai putin rezistenta. A venit balaurul de mine, facut frectie cu Carmol, baricadat sub pilota, transpirat si gata raceala! Au ramas lumanarile la nasucuri si un pic de tuse.

Fuse si 8 Martie, iar cel mai tare cado' a fost Primul dintisor al celei mici!! Eee, iesit din comun, nu-i asa!?
Si A mare m-a sarbatorit, cu serbare, felicitare, diploma de excelenta...d'astea, facute cu manuta ei, la gradi!

Eu, am promis ca revin cu raportul: pai, tin regim, si cantarul a aratat - 6kg dupa 2 luni.Problema e ca s-a cam bolcat, cred ca eu nu mai tin prea strict regimul si de aceea sta lipit. Cred ca ar trebui sa ma multumesc ca nu arata +, ca motive ar avea: gusta ceva peste zi, ba un musafir de seara, ba o iesire, ba o pofta, ba e weekend...si tot asa motive sa gust!

Azi am plantat 2 trandafiri, caci am primit de 8 Martie 2 radacini de trandafiri! Sper sa se prinda si sa se faca frumosi ca-n poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu